Anyagbeszerzés képes leírás - Makramé - Csomózás.tlap.hu
részletek »

Anyagbeszerzés - Makramé - Csomózás.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: makrame.tlap.hu » Anyagbeszerzés
Keresés
Találatok száma - 8 db
1001 fonal

1001 fonal

"...Az 1001fonal azért jött létre, mert beleszerettem a fonalakba. Még gyerek voltam amikor a nagymamám megtanított kötni. Bár igazán sosem lettem fanatikus kötögető, átlag kétévente elkapott a kötésláz, amikor lázasan nekivetettem magam egy újabb mintának, egy újabb projektnek, majd nagyjából a felénél alábbhagyott a lelkesedés és hanyagoltam az ügyet. Amikor legközelebb kezembe került egy külföldi kézimunka újság, vagy szembejött a neten egy jópofa minta, felírtam a listámra egyszer majd ilyet is kötök. Aztán nemrég úgy hozta az élet, hogy az Egyesült Államokba költöztünk egy évre. Mivel korábban is volt dolgom a kézimunkapiac üzleti oldalával, tudtam, hogy az USA körülbelül 5-6 éve kötéslázban ég. Arra azonban nem voltam felkészülve, hogy ez a kötésláz elementáris erővel dönt le engem is a lábamról, abban a pillanatban amikor beléptem az első amerikai fonalbolt ajtaján..."

Bolthely

Bolthely

A 100%-os makramé jellegű pamut fonal tökéletesen alkalmas nagyobb, vastagabb, esetleg retro holmik elkészítésére, mint például csomózott táska, faldísz, virágtartó, nyaklánc. Többféle színben kapható.

e-kuckó

e-kuckó

"Mai rohanó világunkban nagyon kevés dolog van, ami igazán kikapcsolja az embert. Én a kézimunkázásban találtam meg a teljes kikapcsolódás sok évvel ezelőtt és azt hiszem, ezzel nem vagyok egyedül. Ezért is szerettem volna megosztani hobbimat mindenkivel, aki szeret hímezni, kötni vagy horgolni. Azt se felejtsük el, hogy munkánk és elfoglaltságaink mellett nem mindig van időnk elmenni egy kézimunkaboltba, amikor kifogytunk éppen a megfelelő színű fonalból. Sokkal egyszerűbb otthonunk kényelmében a számítógép előtt válogatni, nézelődni, kiválasztani "szívünk vágyát" és csak várni néhány nap múlva, hogy becsöngessen a postás a csomaggal. Ezért is igyekszünk folyamatosan bővíteni kínálatunkat és frissíteni weboldalunkat napi szinten. Kínálatunkban szerepel több száz gobelin (Royal Paris, Collection D'art stb), keresztszemes készletek (Dimensions, Anchor, Royal Paris, Bucilla, Design Works, Kustom Krafts stb), kötő fonalak (akril, gyapjú, pamut stb) horgoló fonalak (Anchor), hímző fonalak (Puppets, Rosace, Kreinik stb.), alapanyagok és még sok-sok más kellék, ami elengedhetetlen egy kézimunkabolt kínálatából."

Gyöngykuckó

Gyöngykuckó

Ebben a webáruházban rengeteg olyan gyöngy közül válogathatsz, amivel makramé munkádat díszítheted. Megtalálható például: ásvány, kristály, üveg, csont, fa gyöngy is. A gyöngyök mellett különféle ékszeralkatrészeket, medálokat is megnézhetsz, megvehetsz.

HobbyMűvész

HobbyMűvész

A csomózáshoz felhasználható kellékek közül néhányat itt is megtalálhatunk. A "Bőrök és pirogravír" címszó alatt különféle színű bőrcsíkokból választhatunk. A "Kenderezés" menüpontban többek között különféle színű és méretű kenderzsinegek vannak. A "Szövés" menüben pedig vásárolhatunk makramétáblát és felvetőfonalat. "..A természetes alapanyagokból készült, magyar gyártmányú kenderáruk között biztosan megtalálják az Önöknek megfelelőt! Fonhatnak, makramézhatnak, hímezhetnek, de dísztárgyaink dekorálására is használhatjuk!"

Kenderbolt

Kenderbolt

Különféle vastagságú és színű kenderből válogathatsz kedved szerint. A legvékonyabbak ékszerek csomózására, míg a vastagabbak lakásdíszek, ruhafélék csomózására alkalmasak. Kipróbálhatod a kendergyöngyöt is.

Kreatív-Kuckó

Kreatív-Kuckó

Sok hasznos kellék, alapanyag megvásárolható ebben az áruházban. Lássuk melyik részre érdemes betérnünk: 1. Térfonás - Scoubidou: akrilszálak különféle színben és méretben. 2. Gyöngyfűzés és kellékei: bőrszíj, különféle kapcsok, alapok, gyöngyök. 3. Termékek: fahéj, narancskarika, csillagánizs. 4. Késztermékek: medálok. Mindezek felhasználhatók a makraménál, csomózásnál.

Rea Tex

Rea Tex

A fonalak miatt ide érdemes benézni: fonalak minden mennyiségben! Van csévés, gombolyagos, zsenília, felvető, hímző, horgoló, ipari, kötő, Lurex. Az indiáncsomózáshoz leginkább használt hímzőfonalak itt nagy mennyiségben megtalálhatók: Különféle márkák fémes, pamut, pamut melír, gyapjú, szatén, színváltós melír, gyöngyfonal fonalai. Természetesen minden színben. De kapható itt gyöngy és kiegészítő is.