Anyagbeszerzés képes leírás - Makramé - Csomózás.tlap.hu
részletek »

Anyagbeszerzés - Makramé - Csomózás.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: makrame.tlap.hu » Anyagbeszerzés
Keresés
Találatok száma - 6 db
1001 fonal

1001 fonal

"...Az 1001fonal azért jött létre, mert beleszerettem a fonalakba. Még gyerek voltam amikor a nagymamám megtanított kötni. Bár igazán sosem lettem fanatikus kötögető, átlag kétévente elkapott a kötésláz, amikor lázasan nekivetettem magam egy újabb mintának, egy újabb projektnek, majd nagyjából a felénél alábbhagyott a lelkesedés és hanyagoltam az ügyet. Amikor legközelebb kezembe került egy külföldi kézimunka újság, vagy szembejött a neten egy jópofa minta, felírtam a listámra egyszer majd ilyet is kötök. Aztán nemrég úgy hozta az élet, hogy az Egyesült Államokba költöztünk egy évre. Mivel korábban is volt dolgom a kézimunkapiac üzleti oldalával, tudtam, hogy az USA körülbelül 5-6 éve kötéslázban ég. Arra azonban nem voltam felkészülve, hogy ez a kötésláz elementáris erővel dönt le engem is a lábamról, abban a pillanatban amikor beléptem az első amerikai fonalbolt ajtaján..."

Bolthely

Bolthely

A 100%-os makramé jellegű pamut fonal tökéletesen alkalmas nagyobb, vastagabb, esetleg retro holmik elkészítésére, mint például csomózott táska, faldísz, virágtartó, nyaklánc. Többféle színben kapható.

Gyöngykuckó

Gyöngykuckó

Ebben a webáruházban rengeteg olyan gyöngy közül válogathatsz, amivel makramé munkádat díszítheted. Megtalálható például: ásvány, kristály, üveg, csont, fa gyöngy is. A gyöngyök mellett különféle ékszeralkatrészeket, medálokat is megnézhetsz, megvehetsz.

HobbyMűvész

HobbyMűvész

A csomózáshoz felhasználható kellékek közül néhányat itt is megtalálhatunk. A "Bőrök és pirogravír" címszó alatt különféle színű bőrcsíkokból választhatunk. A "Kenderezés" menüpontban többek között különféle színű és méretű kenderzsinegek vannak. A "Szövés" menüben pedig vásárolhatunk makramétáblát és felvetőfonalat. "..A természetes alapanyagokból készült, magyar gyártmányú kenderáruk között biztosan megtalálják az Önöknek megfelelőt! Fonhatnak, makramézhatnak, hímezhetnek, de dísztárgyaink dekorálására is használhatjuk!"

Kreatív-Kuckó

Kreatív-Kuckó

Sok hasznos kellék, alapanyag megvásárolható ebben az áruházban. Lássuk melyik részre érdemes betérnünk: 1. Térfonás - Scoubidou: akrilszálak különféle színben és méretben. 2. Gyöngyfűzés és kellékei: bőrszíj, különféle kapcsok, alapok, gyöngyök. 3. Termékek: fahéj, narancskarika, csillagánizs. 4. Késztermékek: medálok. Mindezek felhasználhatók a makraménál, csomózásnál.

Hirdetés
Rea Tex

Rea Tex

A fonalak miatt ide érdemes benézni: fonalak minden mennyiségben! Van csévés, gombolyagos, zsenília, felvető, hímző, horgoló, ipari, kötő, Lurex. Az indiáncsomózáshoz leginkább használt hímzőfonalak itt nagy mennyiségben megtalálhatók: Különféle márkák fémes, pamut, pamut melír, gyapjú, szatén, színváltós melír, gyöngyfonal fonalai. Természetesen minden színben. De kapható itt gyöngy és kiegészítő is.